شما می توانید راه رفتن را کاهش سطح کراتینین بالا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 

اول، آن را بهتر این است که تولید کراتینین روشنشما می توانید راه رفتن را کاهش سطح کراتینین بالا

قادر به راه رفتن کاهش سطح creatininaCaminar بالا ورزش عالی برای بسیاری از افراد به دلیل آن می تواند کمک به بهبود وضعیت سلامت pacientes.Los بیماران با سطح کراتینین بالا همچنین باید می خواهید برای کاهش کراتینین سرم خود را از طریق یک برنامه است از ejercicio.Es ممکن است؟

اول، آن را بهتر این است که تولید کراتینین روشن

کراتی نین یک محصول زائد از سوخت و ساز بدن کراتین در طول متابولیسم muscular.Normalmente است، کلیه ها می تواند از بین بردن کراتین بدن oportuna.La کراتینین را می توان در گوشت های مختلف و مکمل کراتین یافت.

پیاده روی برای بیماران مبتلا به سطح کراتینین بالا

تا کنون است، هنوز هیچ مطالعه با هدف اثبات هر اثر راه رفتن بر روی سطح sérica.Esto کراتینین وجود دارد به دلیل راه رفتن یک تمرین ملایم است که تولید obviamente.Además کراتینین افزایش نمی باشد، ورزش تنها می تواند در بهبود ایمنی بیماران، تنظیم فشار خون و کاهش خطر ابتلا به عفونت ها، و غیره sucesivamente.Aunque همه این مزایای خوب برای بیماران کلیوی با سطح کراتینین بالا هستند، راه رفتن سطح کراتینین در خون به طور مستقیم تحت تاثیر قرار نمی.

از این نقطه، ما می دانیم که برنامه ورزشی علمی خوب برای بیماران مبتلا به سطح کراتینین بالا است، اما ما نیز برخی از روش های درمانی است که می تواند سطح کراتینین بالا به طور مستقیم کاهش پیدا.

درمانهای موثر برای کاهش سطح کراتینین بالا

امروز، بسیاری از درمان ها و داروها می تواند معامله با سطح creatinina.Por عنوان مثال افزایش کمک، Ketosteril می تواند اسیدهای آمینه ضروری بیشتری برای بدن فراهم و کاهش تولید کراتینین، اوره، و برخی از مواد زائد دیگر .علاوه بر این، برخی از درمان سیستمیک دیگر به عنوان یک حمام دارویی، و چرخه درمانی انما می تواند کراتینین به طور مستقیم از طریق پوست و دستگاه گوارش از بین بردن.

علاوه بر درمان طبی و برنامه ورزشی، بیماران باید یک برنامه رژیم غذایی سازماندهی saludable.Si می خواهید به یادگیری بیشتر موثر در کاهش سطح کراتینین روش می تواند سوال خود را در formulario.A زیر ترک پس از آن ما پاسخ خواهد 24 ساعت.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/538.html





:: برچسب‌ها: سطح بالای کراتینین,درمان بیماری های مزمن کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 821
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: